ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

دوستان عزیز و جدیدم سلام  

من امشب موفق شدم برای خودم یک وبلاگ بسازم . البته در این کار بسیار بسیار مبتدی هستم و امیدوارم مرا ببخشید. مدتها بود دنبال یک جائی یک چیزی یک گوشی و یک چاهی میگشتم برای فریاد زدن و درد دل کردن . تا اینکه متوجه شدم میتونم یک وبلاگ برای خود خودم داشته باشم . تا توی این وبلاگ با این سیم و برق و دستگاه و کیبورد درد دل کنم شاید اینها از خیلی آدمها که گوشت و خون و احساس!!!!!  دارند رازدارتر و با عاطفه تر باشند . من یک خانم 46 ساله هستم که زمانی کارمند بودم ولی حالا افتخار مادری دو فرزند را دارم که از هر کاری برای من واجب تر هستند. البته اونطور که خودم احساس میکنم نتونستم این وظیفه را بخوبی انجام بدم ولی خوب توانم همینقدر بوده. خیلی شبها مثل امشب که بچه ها و پدرشون خواب هستند من دچار بیخوابی میشم و اعصابم با فکرهای بیخودی خرد میشه . به فکر افتادم یک کاری برای خودم بکنم . این که نمیشه توی این خونه نه توی این خونه توی خیلی از خونه ها ما مادرها مظلوم واقع شدیم. باید بار غم همه را به دوش بکشیم ولی غم خودمان را غمخواری نیست . شاید به نظر چرند و پرند بیاد ولی مینویسم تا سبک بشم.حالا اگر کسی دوست داشت میخونه و اگر هم کسی حوصله اش نگرفت نمیخونه اینهم برام مهم نیست . حالا تا همینجا مینویسم تا بقول معروف دستم گرم بشه .چون مثل خیلی ها اهل چانه گرم کردن نیستم. آنقدر حرف توی دلم جمع شده و آنقدر درد دل نکردم که همه دردهام یادم رفته . شاید هم بهشون عادت کردم و دیگه احساسشون نمیکنم .

دوست تنهای من یا نه ای تنها دوست من : 

از امشب پیدات کردم و میخوام سرت را درد بیارم. میخوام خاطراتم را برات بنویسم . میخوام ببرمت به دنیای خودم میخوام ... خیلی کارهای دیگه که حالا دلم نمیخواد لافش را بزنم. البته گاهی اوقات میشه که اصلا حرفهام از گور ذهنم بیرون نمیان ولی آزارم میدن. حالا تا بعد ببینم چی میشه میتونم این دوست را برای خودم نگه دارم یا اینکه مثل خیلی های دیگه این هم منو تنها میذاره. از دوستانی که این وبلاگ آماتوری را ملاحظه میکنم خواهش میکنم هرطوری میتونند راهنمائی و کمکم کنند. به امید روزهای دیگه 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود 1387,11,11 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

دوست عزیز سلام
از اینکه اینقدر سریع با همون صفای ایرانی ات بهم خوشامد گفتی یک دنیا ممنونم. من همینطور که میبینی یک تازه کارم وحالا حالاها خیلی راه دارم تا بتونم این وبلاگ را راه بیاندازم . امیدوارم دوستان خوبی باشیم . بقول خودمون یاشاسین محمود

آسیه 1387,11,13 ساعت 11:24 ب.ظ http://neqzan.blogsky.com

سلام
به دنیای وبلاگ نویسان خوش امدید.
امیدوارم موفق باشید.
من هم باران را دوست دارم.
بای

دوست خوبم سلام
از خوشامد گوئی ات ممنونم .امیدوارم بتوانم در این دنیای مجازی دوستانی حقیقی بیابم. دوستانی که بدون اینکه یکدیگر را ببینند و به دور از هر گونه ریا برای هم ابرازمحبت میکنند.
تو هم خوشبخت و سعادتمند باشی.
خدا نگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد