ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

من دوستی را گدایی میکنم

دوستان عزیزم که درد دلهای مرا میخوانید. لطفا برای دلگرمی ام نظراتتان را برایم بنویسید. ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
نامدار 1387,11,19 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
-- راستش دنبال دست نوشته ای میگشتم که اتفاقی به دستنوشته های شما

برخوردم. نمیدانم چی باید گفت . دررابطه با افراد متاهل و خانواده دار چیزهای

دیگری شنیده بودم. ولی وقتی درد دل شما را میخواندم مغزم بقولی هنگ کرد .

شاید .... .... مگر میشود ......

قضاوت مشکله .

تابعد


مثل اینکه گدائی بد نیست . گاهی جواهرات خوبی نصیب آدم میشه. دوست عزیزم از اینکه دست این سائل را فشردی ازت ممنونم. حرفهای مرا به حساب همه نگذار . به تعداد آدمها ی روی زمین منش و رفتار هست . حالا من یکی اینطوری شدم ولی آدمهای خوب هم زیادند . من خودم یقین دارم که هرکسی قسمت و نصیبی داره که دیر یا زود چه خوب و چه بدش تموم میشه . به هرحال ازت یک دنیا ممنون که نظر دادی. موفق باشی و خوشبخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد