ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

توئی که دوستم نمیداری

میان بیگانگی و یگانگی هزار خانه است. آن کس که غریبه نیست، شاید که دوست نباشد. 

کسانی هستند که ما به ایشان سلام می گوییم و یا ایشان به ما. آنها با ما گرد یک میز می نشینند،چای می خورند، می گویند و می خندند. «شما» را به «تو» و «تو» را به هیچ بدل می کنند. آنها می خواهند که تلقین کنندگان صمیمیت باشند...  

نظرات 6 + ارسال نظر
جاودانگی 1387,11,22 ساعت 10:23 ب.ظ http://neverwas.blogsky.com/

آنها می خواهند که تلقین کنندگان صمیمیت باشند.

آنها .... یعنی کسانی هستند که ما به ایشان سلام می گوییم


به گرد میزی نشتن و چای خورد ن و گفتن و خندیدن ... کافیه برای یه زندگی!!!

این دل نوشته نبود. . .عقل نوشته بود!

دوست عزیز سلام
من معتقدم وقتی از تو حرف میزنند یعنی دیده شده ای و این یعنی شروع یک امید . از اینکه مرا دیدی با چشم دل و برایم نظر دادی یک دنیا سپاسگزارم . موفق باشی

الهه 1387,11,22 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.sukut.blogsky.com

واقعا که راست میگی این روزها کی میتونه اون آشنایی رو پیداکنه که غریبه نباشه من که ندیدم البته به جز خانواده درجه یک .
وب جالبی داری منم تازه شروع کردم بهم سر بزنی خوشحال میشم راستی .موافق تبادل لینک هستی ؟

الهه جان سلام
از اینکه بی تفاوت نگذشتی و پاسخم را دادی ازت ممنون . حتما بهت سر خواهم زد. در ضمن من یک تازه کار هستم که به خیلی از چیزها وارد نیستم سعی میکنم یاد بگیرم و راه بیافتم بسوی دوستان خوب. موفق و خوشبخت باشی

سرور 1387,11,22 ساعت 10:33 ب.ظ http://ssoorroor.blogsky.com/

چقدر ناراحت کننده است که صمیمیت رو کسی تلقین کنه...صمیمیت و دوست داشتن باید از عمق وجود انسان بیرون بیاد ...نه از بیرون تلقین بشه!

سرور جان سلام
از اظهار نظرت یک دنیا ممنون . موفق باشی

گروه اکسیر 1387,11,22 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

سلام دوست عزیز
از اظهار لطفت سپاسگزارم . من یک تازه وارد به دنیای وب هستم و کمی و کاستی زیاد دارم . از وب سایتتان حتما دیدن خواهم کرد. موفق و خوشبخت باشید

خانم یاسمن آمدند در 11 بهمن ، تا درد و دل هایشان را بگویند .
تا به حال که تحمل خانه ی دلنوشته هایش خوب بوده و با او کنار آمده
و خدا با یاسمن خانوم مهربان است و اشک هایش را بارها دیده است !

او حق دارد که در تنهایی هایش ( البته او تنها نیست ) برای کلاس دوست داشتنی این گونه قضاوت کند ، چون سال ها عاشقی های اقا معلم کوچولوی کلاس دوست داشتنی رو ندیده .
کودک ؛ کودک است فقیر و غنی ندارد .
یکی در فقر نان است و دیگری در فقر فکر و آن یکی هر دو را ندارد .
و من هستم و تمام وجود این امانت الهی
یاسمن خانوم نمی داند که در راه تعلیم و تربیت برای آقا معلم هر چه کند و خرج
هزینه های فرصتی و ریالی همه برایش برد است .
آقا معلم پولدار نیست اما ثروت بسیار دارد !
آقا معلم ، معلم همه ی کودکان دنیاست ...
آقا معلم هم هنگام صبح و غروب نقاشی های زیبای دست فلک را دیده
چون بی پلک به عمق تصویر می نگرد !
حق با یاسمن خانم است چون او خیلی چیزها را نمی داند .
بر عارف غم و شادی چه تفاوت دارد ...

آقا معلم عزیز سلام
می بخشید که سو تفاهم برایتان پیش آوردم من کلاستان را از عکسهای کلاستان قضاوت کردم . والا کلاس درس در هرکجا که میخواهد باشد چه در کاخ و چه در کوخ بخاطر وجود پیام آور ملکوتی چون معلم قابل احترام است و مقدس و بر خاکش باید سجده کرد. یاسمن خانم خیلی چیزها را میداند چون او خود نیز معلم است اما نه معلم حق الزحمه ای بلکه معلم همان کودکانی که در خیابانها برای من و شما گل و شکلات و کیک و ... میفروشند تا شکم گرسنه خانواده شان را سیر کنند . پس بی انصافی است که بگویی یاسمن خانم خیلی چیزها را نمیداند که صد البته خیلی چیزها را ممکن خیلیها حتی تصورشان را نکنند اما در مورد یاسمن اینطور نیست . یاسمن درد خیلی چیزها را بر دل دارد که شاید زبانش از گفتنشان قاصر است . اما برای دیدن نقاشیهای دست فلک باید و باید پلک زد تا از یکسره دیدن در امان بود.

گروه اکسیر 1387,11,23 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد