ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

یاس بوی مهربانی میدهد

پاییز آمد مثل پار 

بازهم ما بازماندیم از بهار 

احتراق لاله را دیدیم ما 

گل دمید و خون نجوشیدیم ما 

باید از فقدان گل خونجوش بود 

در فراق یاس مشکی پوش بود 

یاس بوی مهربانی میدهد 

عطر دوران جوانی میدهد 

یاس ها یاد آور پروانه اند 

یاس ها پیغمبران خانه اند 

یاس مارا رو به پاکی می برد 

رو به عشقی اشتراکی می برد 

یاس در هرجا نوید آشتی است  

یاس دامان سپید آشتی است  

در شبان ما که شد خورشید؟ 

یاس بر لبان ما که می خندید 

یاس یاس یک شب را گل ایوان ماست  

یاس تنها یک سحر مهمان ماست  

بعد روی صبح پرپر میشود 

راهی شبهای دیگر میشود 

یاس مثل عطر پاک نیت است  

یاس استنشاق معصومیت است  

نظرات 4 + ارسال نظر
علی 1387,11,24 ساعت 04:34 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگى دارى. منم یه وبلاگ قشنگ دارم، یعنى سعى مى کنم قشنگ باشه! خوشحال مى شم اگه پیشم بیاى و نظرتو راجع به مطالب وبلاگ بهم بگى.
منتظرتم.

علی جان سلام
از اظهار لطفت ممنونم . وبلاگت قشنگ بود و مطالب هم اکثریتشون قشنگ انتخاب شده بود. موفق باشی

علی 1387,11,24 ساعت 06:19 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

تو قسمت نظرات یه وبلاگ یه چیزایی نوشته بودی که گفتم بیام به خاطر اون روز برات ابراز تاسف کنم!
راستی پیش منم بیا.

علی جان سلام
نمیدونم کدوم وبلاگ و کدوم نظر را میگی . به هر حال ازت ممنونم . به وبلاگت هم اومدم قشنگ بود. موفق باشی

با شعرهای احمد عزیزی آشنا هستم من با کتاب
کفش های مکاشفه ی با احمد عزیزی اشنا شدم .
از انتخاب شعرتون متشکرم .
امشب یک پست در پاسخ کامنت تون برای شما در کلاس دوست داشتنی گذاشتم .
دیروز هم یه هدیه از طرف کلاس دوست داشتنی در ایمیلتون داشتم .

سلام خانم معلم محترم
راستی شما هیچ کامنتی رو تاًیید نمی کنید نه ؟
البته این هم یه انتخابه !
شبتون به خیر

سلام آقا معلم عزیز
یک دنیا ممنون از اظهار لطفتون هم کامنتتون را خواندم و هم هدیه زیبایتان را دریافت کردم . به خاطر قصور در انجام وظیفه ام پوزش میخوام . اطاعت امر شد . راستش اینترنت من از نوع کم سرعت و کارتی است و اینه که زیاد وقتها را هدر نمیدم ولی به چشم راست میگید دور از ادبه که نظرات را تائید نکرد. این انتخاب نبود بلکه کوتاهی بود. موفق باشید.

حسین 1387,11,27 ساعت 11:44 ق.ظ http://201263.blogsky.com

چگونه می شود بدون معجزه ؛بدون یک جهش
دیوانه وار

... آن کسر مساوی صفر را معکوس کرد ؟
و آدمها

رفتند و روز تمام شد
و شب شد.
و شب ساکت است
و تاریک است
و آرام است

... و گنجشک ... .. ...... آرام در آسمان بی‌ستاره ... فراموش ... دور ...
... و گنجشکها ... همه می‌میرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد