ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

خانه تکانی دل یادمان نرود

 من امروز آمدن بهار را در قهقهه شادمانه دخترک کوچک و غمگین کلاسم دیدم. شادی آمدن بهار را در چشمان پرغرور پسرک کوچک کلاسم دیدم. و با خود گفتم بهار بهار است و طراوتش را سخاوتمندانه بر همه میبخشد . 

دلم نمی آید بگویم که این روزها قشنگ نیستند به این دلیل که بسیاری دغدغه نداشتنها را دارند وقتی می بینیم همینها هم به روی بهار دارند لبخند میزنند و خانه تکانی میکنند باورم میشود که بهار با همه کمی ها و کاستیهایش زیباست  حتی برای آنهائی  که سرمای زمستان زندگی برگهای سبزشان  را ریخته . توی دل همینها هم امید  درحال جوانه زدن است و آنها هم به نوعی منتظر بهار هستند. چه خوب است  حالا که به فکر خانه تکانی افتاده ایم به فکر لباس نو افتاده ایم همه چیز چه بخواهیم و چه نخواهیم یک جورای دیگری است بیائیم و دلهایمان را هم خانه تکانی کنیم . غبارها را از رویش پاک کنیم . سبزه امید در او سبز کنیم به یاد سبزیها و طراوتی که شاید از یادش رفته بود. سیب سرخ زندگی را در سفره اش بگذاریم به یاد روزهائی که سرشار از زندگی بود و بگذاریم ماهی بازیگوش  سرزندگی و امید در جلوی آئینه دلمان به یاد تحویل و تحول بچرخد و حرکت را به یادمان بیاورد. دلمان را از غبار علایقی که فقط  او را مکدر ساخته اند پاک کنیم و فقط به خودمان فکر نکنیم . بیائیم باهم به بهار خوشامد بگوئیم . در خانه دلهایمان گلهای زرد و سرخ و بنقش دوستی بکاریم . بیائیم یکدیگر را دوست بداریم و به بهار خوشامد بگوئیم.  

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام و روزهای پایانی سال به خیر که برای انسان های شایسته پایانی نیست و همیشه در شروع و تازگی ها هستند .

و این امید به فرداهاست که زنده می کند دل ها را

با لحظات پر از خوبی برای شما و خانواده

با عرض سلام متقابل وخدا قوت برای شروعی تازه به یمن رسیدن بهار پیشاپیش فرارسیدن بهار و عید نوروز را به شما همکار گرامی و کلاس دوست داشتنی تبریک میگویم . امیدوارم مثل همیشه موفق و شاد باشید . در موقع تحویل سال موقع استجابت دعاها به درگاه ایزد بنده حقیر را فراموش نکنید که سخت محتاج دعای بندگان پاک و مخلص خدا هستم . موفق باشید

سلام...جسارتا کلاس شما مختلطه؟
محض شوخی بود ها...جدی نگیرین

مریم جون سلام
سال نو مبارک و همیشه خوش دل و خندان باشی.
عزیز دلم شوخی ات را جدی جواب میدم . من معلم کلاس کودکان کار هستم که مختلط است .

سیمرغ 1391,12,02 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام بسیار عالی و جالب بود موفق باشی

سلام / ممنون از لطفت / شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد