ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

درد دل کردن معجزه میکند

بعد از اینهمه عمر گرفتن از خدا هنوز نمیدونستم چرا میگن برای هر دردی باید چند نفر دعا کنند . با خودم فکر میکردم اگر قرار بود دعایی مستجاب بشه با همون یک بار و با همون یک نفر اجابت میشه . ولی ایمان پیدا کردم که اگر دیگران برای ما دعا کنند و ما برای دیگران بهتر نتیجه میده. نمیدونم شاید این از ساده اندیشی باشه و یا هرچیز دیگه ای که اسمش رو میگذارید. من این وبلاگ را در شرایط روحی بحرانی و بسیار بدی باز کردم وخیلی اتفاقی با باز کردن وبلاگ آشنا شدم. دلم میخواست یک جورایی حرف بزنم آخه زیاد اهل حرف زدن نیستم. با اینکه تموم دلتنگیهام رو نگفتم ولی دعای دوستان باعث شد که مشکلاتی که برام ردیف شده بودند وروز و شبم را تلخ کرده بودند و از طرفی من را از مسیر واقعی و اصلی ام یعنی فکر کردن به دیگران نه به خود ناخودآگاه منحرف کرده بودند مثل آب خوردن و معجزه وار حل بشه و به آرامشی رسیدم که ماحصلش هم آرامش وجدان و روح بود. حالا با اومدن بهار احساس میکنم مثل همین درختها دارم جوانه میزنم و احساس خوب و سبزی دارم . الهی به حق بزرگواریت دل تمام بندگانت را از بند غم رها کن وبه آنان سبکبالی عطا بفرما. تا به پاس این سبکبالی بتوانند به سویت پر گشایند و لایق بندگیت گردند. این بنده حقیر را هم از دعاهای بندگان خوبت بی نصیب نگردان و مثل همیشه باران لطف و مهربانیت را از ما دریغ مدار. آمین

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1388,01,15 ساعت 10:02 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک
از وبلاگتون ممنون. براتون امکان داره به سوال مطرح شده در وبلاگ ذیل هم پاسخ بدید؟ با تشکر قبلی
seeyourinside.blogsky.com

سلام علی جان و سال نو مبارک
به نظر من این نظریه را در مورد انسانها نمیتوان تعمیم داد زیرا ما تنها موجوداتی هستیم که خالق هستی توانائیهایی را در وجودمان به ودیعه گذاشته که در هیج موجود زنده دیگری آن را نمیتوان یافت .برای ارتقا و رشد ما انسانها میتوان گیاهان و گلها و خیلی چیزهای دیگر را مثال زد اما خود ما انسانها را نمیتوان با اینها مقایسه نمود. ما انسانها برای انتخاب یکدیگر حتما و حتما باید از یکدیگر شناخت کافی داشته باشیم و در غیر اینصورت نتیجه این خواهد شد که شاهدش هستیم و اینها دلیلش چیزی نیست جز نشناختن و توجه نکردن . اگر بخواهیم به این نظریه اکتفا کنیم که آن جاندارانی که به مرور زمان توانسته اند جوری خود را با شریط مختلف تطبیق دهند و به زندگی و رشد خود ادامه دهند از نظر ماندگاری قابل اعتماد ترند پس کاکتوس بهترین گزینه ما خواهد بود . ما انسانها با کمک هم شرایط مختلف را برای هم می سازیم خواه مساعد وخواه نا مساعد و دراین میان کسی سربلند و ماندگار است که از ندای وجد انش و احساسات فطری اش سرپیچی نکرده باشد. تجربه ثابت کرده که وجدان و فطرت هیچوقت به هیچ کس دروغ نمیگویند . اما چه بسا ما انسانها این مورد را خیلی وقت است نادیده گرفته ایم و به ابزار دیگری رو کرده ایم .

سال نوتون مبارک
خیلی خوشحال شدم امیدوارم همیشه این حال و هوای بهاری رو داشته باشین

بازهم سلام
شما هم همینطور امیدوارم همیشه با طراوت و شاداب باشی و در این سال به تمام خواسته های قلبیت برسی. ممنون از لطفت

امیریاسین 1390,05,30 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام ازنوشته های قشنگت ممنون. اشک یه آدم دل شکسته مثل من رو خوب درمیاره
نمیدونم مشکلات تو زندگیم زیاد شده غم هام بدجوری رو دلم سنگینی میکنه. واسم دعا کن. من بدجوری به یه همدرد نیاز دارم.

امیر یاسین عزیز سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ ساده و محقرم سرزدی . خوشا به حالت که دلت شکسته و اشکت ریخته که این اشکها خیلی ارزشمنده . این روزها از این جور دلها کمتر میشه پیدا کرد حداقل من یکی خیلی کم می بینم این روزها کمتر کسی را میشه پیدا کرد که به نوعی با مشکلات دست و پنجه نرم نکرده باشه ولی بیا از خدا بخواهیم که بهمون استقامت بده تا بتونیم از این امتحاناتش که کم هم نیستند سربلند بیرون بیایم . من خودم را در دهای تو و همه کسایی که دلشون دردمنده شریک میدونم و برات از صمیم قلب دعا میکنم که انشاالله هرچه زودتر مشکلاتت برطرف بشه

افسانه 1391,09,29 ساعت 10:43 ق.ظ http://ELANA#YAHOO.COM

سلام میدوند ما آدما همیشه واسه مشکلاتمون دنبال راه حلیم دعا کردن خوبه ولی کاش خودمونو باور کنیم که میتونیم در بدترین شرایطها کم نیاریم وبعضی جیزارو فراموش نکنیم واسه منم خیلی دعا کنید

افسانه جان سلام
درسته من مطمئنم که میشه در بدترین شرایط کم نیاورد و امیدوارم این بدترین شرایط هیچوقت برای هیچ کس پیش نیاد . برات خیلی دعا میکنم تو هم برای من دعا کن .

نسیم 1392,08,11 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام.نمیدونم دیگه وبلاگتو میخونی یا نه. من خیلی دلم گرفته همینطوری زدم تو گوگل وبلاگی برای دلتنگی و اولین وبلاگ رو انتخاب کردم که اینجا بود. خوش بحالت که حال خوبی داری.توروخدا دعا کن مشکل منم حل بشه.امشب واقعا استیصال رو به معنای واقعی درک کردم و حالم خیلی خرابه. دوس دارم داد بزنم و گریه کنم.مقصر مشکلم خودمم و از اینکه کاری ازم بر نمیاد دارم میمیرم.تو رو خدا واسه همه و من دعا کن تا آرامش بهم برگرده.مرسی عزیزم

امیدوارم بزودی أرامش صاحب خونه ی دلت بشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد