ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

نوروز مبارک

روزگاران دیارم ای خدا نوروز باد  

واژهی غم کهنه و از ریشه ی دیروز باد 

کودکان مرزو بومم را غم فردا مباد  

قصه های شب همه از قصه های روز باد  

از اجاق خانه ها ای دود هروزه به خیز 

خانه ی تاریک آن زن روشن و افروز باد  

دست سردم کی شوی گرم نوازش های زلف 

شد بهاران آتش عشقت صنم پرسوز باد  

بس خجسته عید شد  فصل گنجشگان مست  

حال ما هم ای محول بهتر از امروز باد 

سینه ها پر مهر هرروزتا هم مهرگان 

هم وطن هم کیش من ایامتان پیروز باد

نظرات 2 + ارسال نظر
من 1390,01,05 ساعت 05:14 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام.سال نو مبارک.صد سال به این سالها
خواهش میکنم عیبی نداره من خیلی خوشحال میشدم اگر کنار امام رضا زندگی میکردم.
امیدوارم سال جدید پر از شادیو سلامتی براتون باشه.

سلام دوست عزیزم. سال نو مبارک . امیدوارم سالی سرشار از خوشی و آرامش و سلامتی باشه برات . خوشحال شدم . من چون خیلی از کشورم دورهستم همیشه دلم برای امام رضا پر میزنه و از شانسم دوستانم هم همه امام رضائی هستن . اگر رفتین حرمش به جای من غریب هم دعا کنید .

ali 1390,01,06 ساعت 04:10 ب.ظ http://tolooo.blogsky.com

خوش به حال غنچه های نیمه باز

بوی باران بوی سبزه بوی خاک

شاخه های شسته باران خورده پاک

آسمان آبی و ابر سپید

برگ های سبز بید

عطر نرگس رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک میرسد اینک بهار

خوش به حال روزگار

خوش به حال چشمه ها و دشت ها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه های نیمه باز

خوش به حال دختر میخک که می خندد به ناز

خوش به حال جام لبریز از شراب

خوش به حال آفتاب

ای دل من گرچه در این روزگار

جامه رنگین نمی پوشی به کام

باده رنگین نمی نوشی به جام

نقل و سبزه در میان سفره نیست

جامت از آن می که می باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکویی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش می شود هفتاد رنگ

سلام عزیز
سال نو مبارک
سالی سرشار از سلامتی . پیروزی برای شما و همه هموطنانم آرزومندم . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد