ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

هجرت

صدای رعد و برق من رابه خود می آورد . آوای قشنگ باران مانند یک موسیقی نرم ودلنشین به دلم مینشیند . امروز دو هفته است که از جای قبلی هجرت کرده ایم و به این سرزمین آمده ایم . جایی که برایم جدید نیست چون قبلا" همین دور و برها بوده ام و از همه مهمتر اینکه با زبانشان آشنا هستم . با زبان محاوره ایشان آشنا هستم ولی با دلهایشان فرسنگها فاصله دارم . باورم نمیشود دنیا به این سرعت دارد تغییر میکند .  شهر احاطه شده از سیمان و آهن و برجهای سر به فلک کشیده . آسمان اینجا اسیر غربت است . برای دیدنش باید لابلای ساختمانهای بی احساس دنبالش بگردی . چه غریب است  آسمان . دلم برای غریبی آسمان میسوزد .درست مثل خودم که غریب هستم . من هم مثل این آسمان اسیر برجهای سر به فلک کشیده ای شدم که مجالی برای گسترده شدن بر سر عزیزانم  ندارم . باران چه زیبا می بارد . تنها نشانه ای از وجود آسمان  همین بارش باران است . کاش من نیز می باریدم ... کاش من نیز می باریدم .آسمان ابری دلم بارانی ندارد ... کاش من نیز می باریدم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دختر کنکوری خسته 1391,09,10 ساعت 11:18 ب.ظ

انقدر دلم میخواست حرفامو یه جابزنم. دیگه ازبس دردودلامو تو خودم ریختم دارم میترکم .3ساله دبیرستانم بدترین روزای عمرم بوده تا به اینجا . امسال هم که دارم پیش میخونم بدتر از سه سال پیش مشکلاتم یکی دوتا نیست که یه جوری بتونم باهاش کنار بیام این 3 ماه اخرم که یه روز نبود که تاشب خوب تموم شه دیگه ظرفیت ندارم دیگه دارم میبرم هر روز دعوا هر روز دادو بیداد بس کی میخواد مشکلاتم تموم شه کی. من نه عاشقم نه به عشق اعتقاد دارم اصلا انقدر مشکلات دارم که به این چیزا نمیرسه الان که دارم اینارو مینویسم اشکم مثل بارون داره از چشمام میاد منم دلم میخواد صبح که میرم مدرسه با خیال راحت برم نه این که همه حواسم به خونه باشه که الان تو خونمون چی داره میگذره. از مدرسه هم که میام میبینم یه اتفاق تازه افتاده . برام دعا کنین. خسته ام خیلی خسته.

دختر عزیزم سلام
میدونم آنقدر خسته هستی که حوصله نصیحت نداری ولی اینو بدون که هیچکدوم از ما بی دلیل به دنیا نیومدیم . دعا کن ظرفیتهامون انقدر بالا بره که مشکلات را از بالا بهشون نگاه کنیم و برامون هیچ بشه. میدونم چی میگی و برات دعا میکنم که مشکلات خونه اتون به خیر و خوشی تموم بشه . اگر دوست داشتی بهم ایمیل بزن تا باهم حرف بزنیم شاید بارت سبکتر بشه .

علی 1391,10,23 ساعت 09:46 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

سلام دوست خوب :) سپاس از نظری که در پست قبل گذاشتی. باز هم سوالی دارم که اینبار یک کم جسورانه تر هست ! بسیار خوشحال میشم راهنمایی کنی.
پیشایپیش از زمانی که میگذاری ممنونم.

سلام دوست عزیز
به روی چشم . یک چند خط ناقابل براتون نوشتم که امیدوارم منظورت را درک کرده باشم .برات آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد