ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

انتظار

این روزها به نحو عجیبی منتظرم و بلاتکلیف . نمیدونم این حال از کجا سرچشمه میگیره ولی یک چیزی هستم بین زمین و آسمان . چشمم به راهه و دلم سرگردان . این حال شاید حس و حال خرداد باشه برای همه اونهائی که توی این ماه مشغول امتحان هستند و من بعد از گذر اینهمه سال از روز خرداد امتحاناتم همچنان دلشوره دارم .نمی دونم چرا...نمی دونم چرا...
نظرات 2 + ارسال نظر

دربارهٔ خِرَد و اخلاق جهان‌شُمول‌ است.

اخلاق را معارفی و کاریست همگانی
اخلاق ز عقلانی و لازمی ز برای عقلانی
اخلاق فراتر ز آیینی و همه را وایستاری
اخلاق را جهانی و رایی ز برای زندگانی
-------------------------
مراحل موفقیت یک خلاقیت یا نوآوری:

1- نخست مردم مسخره‌میکنند.

2- بعد انتقادمیکنند.

3- در نهایت میپذیرند!

mehre1.blogfa.com

سپندار 1392,03,20 ساعت 12:08 ق.ظ http://haghighatezesht.blogsky.com

بیخود نیست اصلاح طلبا میگن : ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم !!!

راستش من چشمم رو که باز کردم خرداد بود ! سی و یکم

از اون تاریخم چه چیزها که در خرداد ندیدم !

و هنوزم بعد از سی و دو سال امتحان !!!

کلن درگیری دارم با خرداد !

خوب پس جفتمون خردادی هستیم من هم سی ام خردادی هستم ولی همیشه دلشوره ی خرداد با منه. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد