ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

ناله های بیصدا

در این وبلاگ برای هیچکس نمی نویسم برای دل خود می نویسم شاید گره از بغضش بگشایم

باز باران باران

باز باران باران  

شیشه پنجره را باران شست  

از دل من اما 

چه کسی یاد تو را خواهد شست  

پنجره ها را بازکنید به بیرون نگاه کنید به هوای مه گرفته و زیبا که چه سخاوتمندانه با همه دلگیری اش تن تشنه زمین و زمینیان را طراوت میدهد. کاش ما هم مثل باران سخی و بخشنده بودیم و میتوانستیم دل غبار گرفته ای را با لبخندی طراوت ببخشیم. این روزها پنجره ها را نبندیم. بهار برای آمدن خودنمائی میکند. گنجشگکان از ما با ذوق ترند. در این هوای نسبتا سرد به شادمانی رسیدن بهار آواز سرداده اند. پشت پنجره هایمان برایشان دانه هدیه بپاشیم شاید اینها از انسانها قدر شناس تر باشند لااقل با آواز دسته جمعی و زیبایشان از ما و خدا تشکر میکنند.   

نظرات 5 + ارسال نظر
غریبه 1387,11,20 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام


یار وبلاگی من سلام -

امروز نیمچه باران خوبی اومد. بقولی همه لذت بردند. هرچند به نظر نمیرسد تداوم داشته باشد. به هرحال هرچه از او رسد نیکوست .

پس ماهم باید به دل هایمان طروات بدهیم . دنیای فانی و دو روزه خیلی به ارزش تر از

آن است که دلهایمان را غبارآندود کند. بیائید نعمت های خدا دادی را شکرگذار و به آنچه که او نیز مقدر کرده شاکر باشیم .
(( از دست و زبان که برآید
.

سلام غریبه آشنا
از اینکه اینطوری از دل نوشته هام استقبال میکنید یک دنیا انرژی میگیرم . امیدوارم بتوانم شاکر نعمتهای بیکران آن دادار مهر باشم و بخاطر حضور دوستان خوبی مثل شما امید مضاعفی برای ادامه این وبلاگ پیدا کردم فقط امیدوارم موقع نوشتن درد دلها مغزم مثل خیلی از مواقع کلید نکنه . بازهم ازت ممنونم . به وبلاگت هم سر خواهم زد. خدا نگهدارت

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

سلام ای مهربانان
از اینکه مرا لایق دانستید و برایم پیام گذاشتید یک دنیا سپاسگزارم . کمی و کاستیها را به بزرگواریهایتان ببخشید . حتما به سایتتان سر خواهم زد. سربلند و خوشبخت باشید.

میثم 1387,11,20 ساعت 01:23 ب.ظ http://mhi.blogsky.com

چترها را باید بست
زیر باران باید رفت.
فکر را خاطره را زیر باران باید برد.
با همه مردم شهر زیر باران باید رفت.

میثم جان سلام
از اینکه با شعر زیبایت پاسخم را دادی یک دنیا سپاسگزارم .
از وبلاگت دیدن خواهم کرد. خدا نگهدار

حسین 1387,11,21 ساعت 10:11 ق.ظ http://201263.BLOGSKY.COM

دردهای من
جامه نیستند
تا ز تن در آورم
چامه و چکامه نیستند
تا به رشته‌ی سخن درآورم
نعره نیستند
تا ز نای جان بر آورم
دردهای من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است
دردهای من
گرچه مثل دردهای مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است
----------------------------------------------------
وبلاگ جالب و با احساسی داری حتما بهت سر میزنم از این به بعد
چون تازه باهاش آشنا شدم...!

حسین جان سلام
از اینکه مرا قابل دونستی و وبلاگ ناشیانه و تازه کارم را خواندی خیلی خیلی ممنونم. موفق باشی.

ما هم شکر گزار خدا هستیم .
سلام به گل ها و گنجشک ها

معلم عزیز سلام
زیر باران امروز راه رفتم . گلها داشتند برای جوانه زدن آماده میشدند. گنجشگکان پشت پنجره اطاقم داشتند دانه هارا برمیچیدند و لی ناگهان دلم گرفت و اشکم سرازیر شد. برای آنان که دلهره آمدن عید و بهار را دارند . برای آنان که لباس نویی ندارند تا منتظر بهار باشند. همکلاسیها را دریابیم. به آنان که صورتشان سرخ است خوب نگاه کنیم شاید این سرخی از سیلی باشد که هر روز صبح بر صورتشان میزنند. خوب نگاه کنیم . خدا را شکر و سلام به گل و گنجشک و محبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد